24-timmarsservice

- Service efter kontorstid

För att säkerställa att du som kund ska få samma höga servicenivå efter kontorstid som när du kontaktar ditt lokala Resiakontor samarbetar vi med Travel Support Helpdesk.

Oavsett vart på jorden du befinner dig eller är på väg till, tar vi hand om dina:

• Ombokningar
• Avbokningar
• Akuta nybokningar av flyg, hotell och hyrbilar.

För affärsresenären innebär tillgången till en svensktalande jourservice utanför kontorstid dels att du kan få hjälp vid oförutsedda händelser men dessutom att utställda biljetter kan regleras via samma kanaler som under dagtid. Som vår samarbetspartner dom tillgång till dina profiler
och kundavtal vilket innebär att de kan utföra samma tjänster som Resia tillhandahåller dagtid.

När du använder Travel Support Helpdesk tillkommer ett extra servicearvode.

Välkommen till Resia! Välj ett kontor nedan.

Om du har några frågor så tveka inte att ringa. Du kan också skicka ett meddelande och lämna dina kontaktuppgifter så återkommer vi till dig.

Läs mer om oss

Upp