24-timmarsservice – reseservice dygnet runt

Som affärsresenär hos Resia har ni tillgång till svensktalande jourservice dygnet runt. En viktig trygghet för alla som reser ofta och mycket. Här kan ni läsa om hur tjänsten fungerar.

Resia har öppet vardagar klockan 8-18, men som kund hos oss har ni också tillgång till vår 24-timmarsservice. Det innebär att ni oavsett tid på dygnet och var än i världen ni befinner er kan få hjälp av svensktalande personal – en stor trygghet och lättnad i svåra, stressiga situationer.

Vår 24-timmarsservice är ett samarbete med TravelSupport Helpdesk som har tillgång till alla bokningar och kundprofiler. På så sätt kan ni snabbt få hjälp med akuta bokningar och ombokningar, även när er lokala Resia-butik har stängt för dagen.

 

 

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.