Personlig service – små detaljer gör stor skillnad för er som reser ofta

Personlig service är en viktig del av vårt erbjudande. Är ni vana vid att boka era resor själva blir det förmodligen en positiv överraskning att uppleva vilken skillnad våra resespecialister faktiskt kan göra. Här kan ni läsa vad personlig service innebär när ni är kund hos Resia.

Personlig hjälp – varje gång

Vi är personliga, vilket innebär att vi alltid jobbar lokalt och i mindre team. Som kund får ni en och samma kontaktperson och oavsett om det gäller bokning, online-bokning, ändringar eller fakturafrågor pratar ni med samma person, som är väl insatt i ert ärende. På våra lokala Resia-kontor känner vi de flesta av våra mer frekventa affärsresenärer vid förnamn, och har också en väldigt tydlig bild av deras resvanor. Därmed vet vi också vem som behöver extra benutrymme eller kanske specialkost på hotellfrukosten. Detta är en förutsättning för att kunna ge god service. Tack vare att vi är personliga kan vi ge er precis den hjälp ni behöver.

Servicen sitter i detaljerna

Service handlar mycket om trygghet, om ni frågar oss. Som resenärer ska ni kunna vara trygga med att vi tänker på alla de där små detaljerna som gör er resa både smidig och kostnadseffektiv.  Vi kan föreslå prisvärda alternativ när en resas kostnad skjuter i höjden, boka transfer till och från hotellet eller kanske ordna tillgång till en business lounge på flygplatsen om väntetiden är lång. Låt oss göra jobbet, så kan ni slappna av.

När det oväntade sker…

Oväntade saker händer, så är det bara. Det kan vara strejk, oväder, attentat eller kanske bara en missad anslutning – oavsett vad ni råkar ut för hjälper vi er. Oftast ringer vi er innan ni ens har hunnit ringa oss. Vi håller oss underrättade om läget och sköter ombokningar och annat för er, så att ni själva slipper stå i flygbolagens köer eller leta alternativa färdvägar.

Vi kan det här med resor

Vi bokar många resor varje dag året runt, och vårt nätverk sträcker sig över precis hela världen. Som vår kund får ni tillgång till all den kunskap och erfarenhet våra duktiga resespecialister besitter. Vi tipsar om vilket hotell ni ska välja för att hålla kostnaden nere, eller när det är läge att lägga till några hundralappar för att få en betydligt bättre resa. Vi har full koll på världens alla flygplatser och vet var det är enkelt att byta och på vilka flygplatser ni behöver mer tid mellan flighterna. Med alla vår kunskap hjälper vi er att boka bästa möjliga resa för just ert behov. Det kallar vi smarta affärsresor.

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.