Kundreferenser

Nöjda kunder

Kongress Resia

"Vi är väldigt nöjda med samarbetet"

Sammanfattningsvis så har vi haft ett 10 årigt samarbete och är mycket nöjda med den hjälp och service vi fått.

Mikael Magnusson, Fd ordförande Svensk käkkirurgisk förening

"Vi känner en stor trygghet i ett fortsatt samarbete med Resia"

Vi känner en stor trygghet i ett fortsatt samarbete med Resia Kongress när vi nu påbörjat planering inför TandhygienistDagarna 2017 på Svenska Mässan, Göteborg.

Lillemor Nordenhammar & Margaretha Malmquist , Projektledning TandhygienistDagarna

"Från första kontakt och hela vägen till slutrapportering har allt flutit på utan några problem"

Malena Bendelin, Projektledare Landsbygdsriksdagen 2016

"Med Resias affärsreseportal bokar våra medarbetare resorna på egen hand, men slipper all administration"

IT-konsulterna Enfo tar hjälp av Resia när företaget bokar affärsresor. Enligt Lars Aabol, vd, ger tjänsten möjlighet för medarbetarna att fokusera på kärnverksamheten i stället för att tvingas administrera resorna.

Lars Aabol, Vd Enfo

"Med Resias affärsreseportal bokar våra medarbetare resorna på egen hand, men slipper all administration"

Ett sätt att minska miljöpåverkan och bidra till framtidens gröna energi. Genom Fly Green Fund gör Löfbergs sina tjänsteresor klimatsmarta.

Eva Eriksson, Hållbarhetsdirektör Löfbergs

"Vi får bättre koll på utgifterna och kan lägga budgeten bättre"

Hon besöker regelbundet partners både i och utanför Europa och har uppåt hundra resdagar varje år. Här berättar Helen Emanuelsson, försäljnings- och marknadsdirektör på designföretaget Bolon, varför hon låter Resia sköta allt praktiskt kring affärsresorna.

Helen Emanuelsson, Försäljnings- och marknadsdirektör Bolon

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.