"Resia har koll på alla detaljer"

Erik Johansson, CEO Knowit Norrland

Knowit uppskattar Resias sätt att säkerställa kvalité på det som erbjuds

Efter många års samarbete med Resia och mer än 10 olika konferensarrangemang runt om i världen, berättar Erik Johansson om de värden han anser att Resia tillför för företaget och sina medarbetare.

Erik Johansson berättar;
- Björn Wigge, som är vår kontaktperson på Resia, är extremt noggrann med att vi ska få det så bra som möjligt för det vi betalar för. Han känner oss så bra och brukar alltid presentera ett bra upplägg.

Vilken är din relation till Resia?
- Vi har haft en lång relation till Resia. De är duktiga på att presentera goda resmål. Vi har gjort tio olika reser med Resia till bl.a. Bad Gastein, Sydafrika, Grekland och Kroatien och brukar resa gång per år. Vi är supernöjda.

Vad var din känsla av planeringsarbetet inför era resor?
- Björn brukar kontakta oss långt i förväg för att höra om våra tankar inför nästa resa och börja spåna på ett upplägg. Inför våra konferenser görs alltid detaljprogram och Resia har koll på alla detaljer som matallergier, nycklar osv. När vi kommer fram finns det guider på plats som tar hand om oss. Det är lika smidigt varje gång vi reser med Resia. Det måste ju funka då vi är 120 personer!

Kan du ge ett exempel på en av era lyckade konferensresor?
- Konferensresan till Sydafrika var oerhört uppskattad. Likaså seglingen i Grekland som var ett fantastiskt trevligt arrangemang. Av 140 anställda var det 122 som följde med. Bara det är ett gott betyg till Resia och en kvalitetsstämpel på att det är ett bra arrangemang.

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.