Personlig service – små detaljer gör stor skillnad för er som reser ofta

Resia Online i kombination med Personlig Service - små detaljer gör stor skillnad för er som har ett komplext resande

Personlig service är en viktig del av vårt erbjudande. Är ni vana vid att boka era resor själva blir det förmodligen en positiv överraskning att uppleva vilken skillnad våra resespecialister faktiskt kan göra. Här kan ni läsa vad personlig service innebär när ni är kund hos Resia och redan tecknat ett online avtal.

Personlig hjälp – varje gång

Vi arbetar alltid för kundens bästa. Som kund får ni alltid hjälp med er online-bokning, ändringar eller fakturafrågor med en av våra resespecialister som är väl insatt i ert ärende. På våra lokala Resia-kontor känner vi de flesta av våra mer frekventa affärsresenärer och har också en väldigt tydlig bild av deras resvanor.  Detta är en förutsättning för att kunna ge god service. Tack vare att vi är personliga kan vi ge er precis den hjälp ni behöver.

Servicen sitter i detaljerna

Service handlar mycket om trygghet, om ni frågar oss. Som resenärer ska ni kunna vara trygga med att vi tänker på alla de där små detaljerna som gör er resa både smidig och kostnadseffektiv. 

När det oväntade sker…

Oväntade saker händer, så är det bara. Det kan vara strejk, oväder, attentat eller kanske bara en missad anslutning – oavsett vad ni råkar ut för hjälper vi er. Oftast ringer vi er innan ni ens har hunnit ringa oss. Vi håller oss underrättade om läget och sköter ombokningar och annat för er, så att ni själva slipper stå i flygbolagens köer eller leta alternativa färdvägar.

Vi kan det här med resor

Vi bokar många resor varje dag året runt, och vårt nätverk sträcker sig över precis hela världen. Som vår kund får ni tillgång till all den kunskap och erfarenhet våra duktiga resespecialister besitter. Med alla vår kunskap hjälper vi er att boka bästa möjliga resa för just ert behov. Det kallar vi smarta affärsresor.

 

Kontakta oss så berättar vi mer       Se fler av våra tjänster

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.