Resia Företag - flerfaldig vinnare i Business Travel Awards

Nio gånger har Resia korats till Sveriges bästa affärsresebyrå i marknadsundersökningen Business Travel Awards - Customers’ Choice. Vi har också vunnit priset ”Bästa Travel Management Company”. Det handlar om kundnöjdhet, effektiva reselösningar, pålitlighet samt förmåga att ge störst värde för pengarna.

- Vi vet att ett smidigt resande är en viktig del av våra kunders verksamhet. En nära relation gör det lättare att hitta rätt lösning för varje kund och detta jobbar vi engagerat med varje dag. Vi vill förtjäna vår position som en trygg och pålitlig partner genom att visa att vi adderar värde både för den enskilda resenären och företaget, säger Karin Wadmark, produktchef för Resia Affärsresor. 

– Att vi har vunnit pris i båda kategorierna visar att våra kunder uppskattar oss som en helhetstäckande partner för alla reserelaterade frågor inom företaget. Och det stannar inte här, vi vill fortsätta utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi tittar hela tiden på och utvecklar nya tjänster för att hjälpa företag till ett mer hållbart och tryggt resande, fortsätter Karin Wadmark.

Business Travel Awards

Resegeometri och SBTA har sedan 2007 delat ut priset Business Travel Award till den leverantör som har erhållit den högsta sammanvägda kundnöjdheten bland affärsresenärer och beslutsfattare i den svenska delen av den största och enda oberoende mätningen av affärsreseindustrin i Norden, Nordic Business Travel Brands. Undersökningen utförs för att möjliggöra en oberoende genomlysning av affärsresebranschen i förhållande till rådande trender. 

Sedan denna oberoende undersökning startades 2007 har Resia utsetts till Sveriges bästa affärsresebyrå i Business Travel Awards 9 gånger! År 2017 (som var sista året som priser i den svenska kategorin delades ut) mottog vi även pris för bästa TMC, Travel Management Company.

Välkommen att kontakta oss 

Läs mer om Travel Management

Resias företagstjänster

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.