Senast uppdaterat 2020-10-08 kl.15:22

Frågor & svar om Resia AB:s rekonstruktion 

Resia AB och Resias moderbolag Resia Travel Group AB är fr o m 20 maj i rekonstruktion

Läs mer här

Vår verksamhet fortlöper som vanligt efter den 20 maj 2020, där du som kund vid nya bokningar inte påverkas av rekonstruktionsprocessen då alla inkommande inbetalningar är skyddade för dig som kund.

Presentkort

Har du ett presentkort sedan tidigare? På Resia Travel Groups hemsida finner du mer information.

Läs mer här

Hittade du inte det du sökte?
Kontakta kundservice

Gällande semesterresor med anledning av Covid-19

*Vi vill uppmärksamma dig på att det alltid är resenärens ansvar att hålla sig uppdaterad om rådande reseråd, krav på intyg, pass, visum och övriga viseringar dit denne skall resa.

Aktuell trafikinformation från flygbolag

Läs mer genom att klicka på länkarna för aktuellt flygbolag:

Aktuell information från charter- och researrangörer

Läs mer genom att klicka på länkarna för aktuell charter- eller researrangör:

Aktuell information från kryssningsarrangörer

Läs mer genom att klicka på länkarna för aktuell kryssningsarrangör:

Delbetala med Klarna

Sveriges bästa onlineresebyrå 2019

Kundnöjdhet 4.5 av 5Trustpilot_brandmark_gr-blk_RGB.png

Ring oss mån-fre 13-16

OBS!

Om du har bokat två enkelbiljetter innebär detta att om den ena flygningen av någon anledning inte genomförs som planerat, avbokas / ändras inte den andra flygningen med automatik, utan du måste själv boka om biljetten.Om biljetten inte är ombokningsbar är det du som står för kostnaden.